Доставка

КОМО работи с две куриерски фирми на преференциални условия, от които се възползват и клиентите на магазина - Спиди и Еконт.

Всеки клиент получава информация за стойността на доставката преди да потвърди поръчката си, като предварително се изисква да е регистриран с потребителско име и парола. Поради съображения за сигурност доставката на продукти с обемно или реално тегло над 32 кг се извършва единствено с куриерска фирма ЕКОНТ. Считано от 05.07.2017г. СПИДИ не застрахова пратки с тегло над посоченото. По желание клиентът може да се свърже с КОМО и да заяви доставка по Спиди, като в този случай КОМО не носи отговорност за увредена при транспорт пратка и няма да приема рекламации за такава.

Поръчки чрез електронния магазин на хипермаркет КОМО се обработват в делнични дни от 9.30 до 16:00 часа.

Заявените след 16:00ч. се обработват на следващия работен ден.

След потвърждаване на поръчката се извършва проверка от наша страна на посочения от Вас телефон за валидността й - чрез потвърждаване на заявените стоки и адреса, на който да бъдат доставени. Транспортните разходи, ако изрично не е упоменато друго, се заплащат от клиента при получаване на доставката, заедно с цената на стоката.

Дължимата сума се предава на куриера, който трябва да предостави на клиента документ удостоверяващ плащането.

При избрана опция за плащане по банков път (чрез превод, с карта, EasyPay, Bpay), стоката и обявената цена за транспортни разходи се заплащат предварително.

Поръчаната от клиента стока за София се доставя след потвърждение на поръчката по телефона на следващия работен ден. За всяка друга точка на България до 3 работни дни отново след потвърждение от страна на клиента.

При плащане по банков път (чрез превод, с карта, EasyPay, Bpay), тези срокове влизат в сила след заверяване на оказаната договорна сума по сметка на "Мебели Лудвиг България" ЕООД.

Доставката е до посочения адрес при условие, че е точен, валиден и потвърден от клиента.

Стока, която изисква специална поръчка и на която е указано, че срокът на доставка е 10 седмици, може да бъде получавана само на място в Хипермаркет „СОМО“ в гр. София ул. Околовръстен път 267.

Поръчаните артикули се доставят подходящо опаковани съгласно вида си и транспорта за доставка.

ВАЖНО:
При посещението от куриера молим да имате предвид:
- Запазете платежния документ и договора, които ще получите
- В случай, че констатирате дефект или повреда на стоката и/или опаковката й в следствие на транспорта, е необходимо да изискате от куриера да попълни бланка / формуляр, където да опишете констатираните дефекти. По този начин Вие предявявате претенция за рекламация в момента на доставката. Ако не направите това, КОМО не може да приеме рекламация на стока, увредена по време на транспорт.
- Имате право да отворите и проверите състоянието на стоката в присъствието на куриера преди заплащане на стойността по наложения платеж (важи само за поръчки с наложен платеж).