Отзиви за КОМО

Петя Матева (Публикувано на 15.10.2018)

Страхотно обслужване. Направих поръчка през сайта в неделя. Още на същия ден ми се обадиха за потвърждение. Дамата, с която разговарях, беше изключително любезна и отзивчива. Доставката беше в рамките на два дни.

Тодорка Иванова (Публикувано на 9.10.2018)

Доволна съм от инвестицията, монтажа беше извършен от ваши специалисти. Обслужването беше на ниво

Димитър Петков (Публикувано на 29.08.2018)

любезни и учтиви Всичко бе наред

Хипермаркет COMO (Публикувано на 2.07.2018)

Уважаеми Г-н Мартин Георгиев, благодарим Ви за споделените впечатления, както и молим да приемете нашите искрени извинения за причинените неудобства. Практика и закон за COMO e, дори и клиентът да е пазарувал вече няколко пъти при нас, винаги да поискаме потвърждение от него за направената поръчка. Това, че статусът на поръчката е "в обработка", не означава само, че продуктите вече се опаковат и изпращат, а и че се опитваме да се свържем с направилия поръчката клиент. В повечето случаи забавянето на доставки се дължи именно на липса на потвърждение. Надяваме се, че нашата предпазливост и грижа за това мебелите и аксесоарите, които КОМО предлага, да пристигнат здрави и в цялостен вид до крайния потребител, е достатъчна аргументация за лекото забавяне във Вашия случай! Още веднъж молим за извинение за неудобството и Ви очакваме виртуално или реално отново при нас! С уважение Екипът на КОМО

Г-н Мартин Георгиев (Публикувано на 9.06.2018)

Много НЕдоволен от обслужването касаещо онлайн поръчките. Поръчах диван на 06.06.2018 в 10:29ч. По информацията от самия сайт на COMO, за доставки извършващи се от куриерска фирма ЕКОНТ, направени до 16ч се обработват на същия ден и клиента ги получава на следващия ден. Реших да позвъня за всеки случай, тъй като поръчката ми седеше в статус "Обработва се", по телефона ми казаха, че няма как да я получа на следващия ден, а че ще я получа в петък, демек днес 08.06.2018. Изрично бях посочил в начина за доставка, че искам да ми бъде доставен дивана преди 12ч на обяд, преди час и половина, 12ч минаваше. Обаждам се отново. Първата дама от централния офис ми казва, че колежката "която се занимава с eshop-a" идвала на работа след 14ч, обаждам се в отдел транспорт. Втората дама от този отдел беше така добра, да вмезе въпросите ми под внимание и да ги предаде на отдела за онлайн поръчки. Обаждат ми се отново, отново същото, нямало как да го получа днес, ще го получа в събота. Доставката ще ми струва 129.02лв. Предупреждавам и искрено се надявам НИКОЙ да не минава през подобно безхаберие. За мен лично, следваща покупка на мебел от COMO няма да има. Поздрави, Мартин Георгиев

милена костанцалиева (Публикувано на 18.05.2018)

Когато търсех етажерка по интернет много бързо открих това което ми е необходимо в магазин КОМО. Поръчах и веднага ми се обади представител на магазина на когото потвърдих заявката си. Бях любезно информирана за продукта начина на плащане и срока за доставка. Доволна съм от бързата доставка. Бъдете по успешни за напред.

Рая Йорданова (Публикувано на 8.05.2018)

Бях любезно и експедитивно обслужена, доставката беше повече от задоволително изпълнена. Продуктът отговаряше изцяло на желанието ми и на представата ми за него от представянето му в сайта. Монтажът беше лесен предвид подробната и достъпна схема.

Магдалена Кирова (Публикувано на 14.04.2018)

Гъвкави и в услуга на клиента.Харесва ми гъвкавостта в комуникацията с клиентите и опростените процедури при замяна на стока.

Стоян Иванов (Публикувано на 11.04.2018)

За първи път правя поръчка. Доволен съм от отношението. Поръчката ми беше онлайн, имах и разговор със сътрудник, много учтиво момиче. Доставката бе изпълнена бързо.

Обекти 1 до 9 от общо 99

на страница