Отзиви за КОМО

Жана Ненкова (Публикувано на 10.12.2018)

Любезно обслужване и много бърза доставка.

Ина Илиева (Публикувано на 26.11.2018)

Изключително съм недоволна от обслужването в отдел "Кухни". Служителката, която ме посрещна вчера, беше повече от нелюбезна и споделяше информация за офертите за куненско обзавеждане с нескрито нежелание и досада, не знам дали по принцип се държи така или беше лично спрямо мен. В общи линии бързаше да се върне на бюрото си. Не знам дали се смята за допустимо подобно отношение към клиентите във вашия магазин, но със сигурност не бих се върнала. Цялостното обзавеждане на кухнята си поръчах на друго място.

Цвета Чаова (Публикувано на 14.11.2018)

Обслужването беше перфектно ... едната от поставките за прибори беше дефектна ..., но успях да си я поправя. Случва се ... беше запечатана и вероятно е проблем на производителя.

Юлия Коева (Публикувано на 14.11.2018)

Много доволна от бързата доставак - в рамките на 24 ч. Докато направих поръчката и получих имейл и се свързаха с мен по телефона. Бяха любезни. Сглобяването беше лесно, схемата разбираема.

Румяна Ненова (Публикувано на 5.11.2018)

Отлично, бързо:)

Петя Матева (Публикувано на 15.10.2018)

Страхотно обслужване. Направих поръчка през сайта в неделя. Още на същия ден ми се обадиха за потвърждение. Дамата, с която разговарях, беше изключително любезна и отзивчива. Доставката беше в рамките на два дни.

Тодорка Иванова (Публикувано на 9.10.2018)

Доволна съм от инвестицията, монтажа беше извършен от ваши специалисти. Обслужването беше на ниво

Димитър Петков (Публикувано на 29.08.2018)

любезни и учтивиВсичко бе наред

Хипермаркет COMO (Публикувано на 2.07.2018)

Уважаеми Г-н Мартин Георгиев, благодарим Ви за споделените впечатления, както и молим да приемете нашите искрени извинения за причинените неудобства. Практика и закон за COMO e, дори и клиентът да е пазарувал вече няколко пъти при нас, винаги да поискаме потвърждение от него за направената поръчка. Това, че статусът на поръчката е "в обработка", не означава само, че продуктите вече се опаковат и изпращат, а и че се опитваме да се свържем с направилия поръчката клиент. В повечето случаи забавянето на доставки се дължи именно на липса на потвърждение. Надяваме се, че нашата предпазливост и грижа за това мебелите и аксесоарите, които КОМО предлага, да пристигнат здрави и в цялостен вид до крайния потребител, е достатъчна аргументация за лекото забавяне във Вашия случай! Още веднъж молим за извинение за неудобството и Ви очакваме виртуално или реално отново при нас! С уважение Екипът на КОМО

Обекти 1 до 9 от общо 104

на страница