Отзиви за КОМО

Клиент 2002 (Публикувано на 16.05.2016)

Здравейте, Магазинът Ви ни изненада с доста голям и разнообразен асортимент, както от гледна точка на качество, така и на количество на всичко, за разлика от преди повече от 3-4 години, когато за последно сме влизали в магазина в гр. София- кв. Младост. Забележката ми е следната: според мен и приятелят ми, персоналът Ви се състои от явно доста ниско образовани, незаинтересовани от това да помогнат на клиентите (разбира се, ако не ги попиташ за нещо) хора, от което следваше, според нас и ниската им култура, която им позволява да си "викат" (меко казано) един на друг, в салона с клиенти или фриволно поведение по време на комуникацията с нас. Надявам се да вземете мерки, защото това може да бъде проблем за нас или други клиенти, да Ви посетят следващ път. В магазинът наистина си заслужава да се пазарува! Поздрави!

Петър Начков (Публикувано на 13.03.2016)

Номер 1 сте ! Чудесни мебели и стоки на изключително добри цени.Много добро и вежливо обслужване от персонала. Внимателно и изключително добро и специално отношение от страна на управителя на магазина г-н Радушев. Продължавайте така - ние сме с Вас, така както Вие сте до нас !

Хипермаркет КОМО (Публикувано на 29.02.2016)

Уважаема госпожо, благодарим Ви за обстойната информация! Всяко мнение на нашите клиенти е ценно за нас, особено в случаи, когато са възникнали проблеми или има неясноти по въпроси. Хипермаркет КОМО съществува в България почти 11 години и се радва на милиони клиенти. За този ни дългогодишен опит на българския пазар не сме предлагали никога цена с включени доставка и монтаж. Напълно е възможно - в радостта си от Вашия бъдещ подарък - да сте изпуснали една малка буквичка, която да Ви е оставила с впечатлението, че тези услуги са включени в цената. Стандартно на всеки етикет, плакат и дори на страницата ни информацията, че допълнителните услуги не са включени в цената, е видима. В случая Вие сте профитирала, защото и сте получила ваучер за 10% отстъпка, което радва и нас- нашето желание е клиентите ни да са доволни. По повод случая със сервиза за хранене, който е имал 2 цени - да, случва се и някой от нашите консултанти да греши - все пак сме хора. Но и в този случай клиентът има предимство - Вие имате нов сервиз на по-ниска цена, въпреки това че по принцип струва повече! Какво по-хубаво от това! Не бихме позволили нашите клиенти да страдат заради наши грешки и носим отговорност за тях! Извиняваме се за неприемливото държание на консултанта, който Ви е обслужил и бихме желали да Ви информираме, че въпросният бе санкциониран още същия ден. Не позволяваме подобни отношения към нашите клиенти - било то нови или лоялни - всички клиенти на КОМО са ценни за нас и държим на тяхната максимална удовлетвореност! Благодарим Ви отново за това, че споделихте Вашите впечатления с нас и оставаме на Ваше разположение. С уважение Екипът на КОМО

Иванова (Публикувано на 29.02.2016)

ИСКАМ ДА ПОДНЕСА СВОИТЕ ИЗВИНЕНИЯ! Изключително коректни сте в това, че на 14.02 решихме да се изненадаме със съпруга ми и закупихме гардероб на промоция които включваше доставка и монтаж, извинявам се много, че след като се обадихте че е пристигнал бях изключително нагла да си ги поискам-доставката и монтажа! Управителя беше много любезен да ми предложи сторно като трябва да платя 15% от цената за да ми върнат парите и много се извинявам, че не се съгласих - така с тези парички може да си обучите персонала..обясниха ми и как не се предлагали тази услуга..ех че и двамата с мъжа ми имаме егати развитото въображение не ни е срам! Благодаря, за съвета да си чета договора като закупувам стока...ами до сега не ми се е и налагало но при вас явно трябва да се вярва само на договора - извинявайте, че Ви притесних така неоснователно ..както по - рано казах това явно е от развитото ми въображение! Спечелих си и ваучер за 10% от цената и си закупих сервиз! :) Супер! Искам само да Ви се извиня за това, че ние с мъжа ми си нямаме друга работа и по цял ден обикаляме магазините и следим къде има напечатани две цени на един продукт за да сме на "далавера" и решихме да си развалим деня във вашия магазин е разбира се да го развалим и на Вас! Бяхме много правилно обвинени от ваш служител, че сме търсили специално това- много са прозорливи тези служители, ако всички бяха като тях ехе....Много ми е интересно какво ще кажат от защита на потребителя и икономическа полиция по случая...ще следя развитието:) Искам да Ви се извиня и за това, че не съм прочела предварително в интернет какво пише за вас иначе щях да зная, че не трябва да пазарувам при вас..но така е ..не чета...а трябва! Да трябва! СЪВЕТ КЪМ ВАШИТЕ КЛИЕНТИ етикетите не трябва да се четат както и служителите не трябва да се слушат - четете само договора и е абсолютно задължително да огледате стоката която закупувате да не е с два етикета защото ще Ви обвинят в конспирация...ще влезете в такъв филм, че Ви е много бедна фантазията!

Димитър (Публикувано на 2.02.2016)

Хора, оправете си скапания сайт и сърч! Опитайте да намерите нещо лесно и бързо! Ще ви иска да чупите монитора.

Клиент (Публикувано на 12.01.2016)

В края на ноември 2015 си закупихме гардероб и спалня ХЕРА, която беше на промоция, голяма реклама ни направиха, да хубава е, удобна е, немска е, изчакахме 40 дни за доставката и когато ни доставиха въпросната спалня се изненадахме на съсипаната табла и избушен един от съндъците. Помислихме, че не сме разбрали правилно и сигурно сме закупили мострата, но преди 3 дни минахме пак през магазина и какво виждаме: същата спалня в прекрасен вид, вид по-хубав от тази новата, която ние купихме. Не допускам, че по този начин КОМО ще разчиства стара, застояла и увредена стока, но дали е така? Препоръката ми към Вас КОМО - не постъпвайте така с клиентите си, още повече, че ние плащаме едни добри пари, чакаме едно не кратко време за доставка и ни остава единствено да се утешим с това че ще ползваме немска стока. Бъдете здрави и по лоялни към нас през тази година.

Владимир Иванов (Публикувано на 11.08.2015)

Около 20.03.15 си поръчахме нов диван Мемфис-НЕМСКИ но ни доставиха такъв като ли че беше 2-ра употреба! Оригиналната опаковка бе като парцал но в магазина само външно бяха я маскирали и нямаше съмнения при доставката??? Отворихме го на следващия ден и "шах".Свързахме се с г-н Петров от рекламации изпратихме снимки и всичко се уточни ДО 1 МЕСЕЦ ОМЯТАНИЯ ПАРЦАЛ И ПРЕДНАТА ЧАСТ ЩЕ БЪДАТ СМЕНЕНИ! Да ама не- забравихме че това е България.Няколко пъти звънихме ,писахме ,другото го оставям на читателите!

Николай Йорданов (Публикувано на 20.05.2015)

Изключително сме недоволни от вас. Купихме 6 стола за 774лв. Кой от кой по-крив и разчекнат. С производствени дефекти, при това уж немски...Това беше в началото на април. След усилено увъртане от ваша страна, се разбрах с някакъв служител на име Динко Динков, че в началото на май, ще дойдат нови столове. Вече сме средата на май, а нито господина си вдига телефона, нито пък някой друг ни е потърсил. Е тогава аз ще си търся правата, а на всеки с който коментирам мебели, ще му препоръчам горещо да задраска с един голям Х, вашия магазин-измама!

Ася Хаджистефанова (Публикувано на 15.04.2015)

Много съм доволна от бързата доставка и от самите продукти, възглавничките са вълшебни ...иска ми се и другите да имам :)

Обекти 82 до 90 от общо 105

на страница